Godkväll!

Igår efter matchen åkte jag hem å förberedde för myskväll med mig själv eftersom Simon skulle va med sina vänner. Men en liten å ynklig Simon skrev till mig å va sjuk å bad mig komma till honom. Så det gjorde jag. Vi låg bara i sängen för Simon hade så sjukt hög feber. Jag kunde knappt sova inatt för han var så varm. Vaknade iallafall runt 10 och har legat i sängen HELA dagen. Vi kollade Twilight sista filmen och sen satte Simon på någon serie som jag sov igenom 3 avsnitt. Sen åt vi tre rätters å de va super gott. Ligger i matkoma nu typ. Var nyss iväg till affären å handlade Cola å Simons favoritgodis eftersom han e sjuk. Ibland så får jag till det!

Ligger i sängen nu och mår faktiskt också ganska dåligt. Tog precis tempen för säkerhets skull men hade 36,5 så det e ingen fara! Simon hade däremot 37,5 så vi ska bara ta det lugnt restwn av kvällen. Just nu sitter han och spelar å jag läser ur körkortsboken. Så jävla tråkigt att jag var tvungen att ta en paus. Men ja, det var allt för den här söndagen. Vi hörs imorgon!



Kommentera

Publiceras ej