Jag tänkte skriva lite om min underbara student såhär nästan en vecka senare. Har haft fullt upp med jobb och studentfirande denna vecka men har faktiskt tänkt att skriva ett inlägg om den bästa dagen i mitt liv!
Vi hade vår champagnefrukost hemma hos Alice där vi drack bubbel, cider och åt massa frukost i form av chokladdoppade jordgubbar, amerikanskapannkakor, melon och färska frallor. Vi tog lite bilder, skrev o varandras mössor och lyssnade på skön musik. Vi begav oss sedan till skolan för fotografering och lunch. Vi blev insläppta i matsalen 10.30 och då åt vi lunch, rektorn höll tal, stipendium delades ut och även betygen. Vi ställde sedan upp oss för att SPRINGA UT!!!! Det roligaste jag gjort i hela mitt liv, hade så mycket adrenalin och aa, Fyfan va kul det var! Träffade vänner och familj innan det var dags att byta om för att hoppa upp på flaket. Vi åkte runt i 1,5 timme ungefär och det var också så sjukt jävla roligt. Sprutade öl, dansade, sjöng. Det var verkligen bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv. När vi åkt klart hämtade mamma mig och vi åkte hemåt där jag duschade och vi fixade iordning det sista. Gästerna började rulla in vid 16 tiden ungefär. Här hemma åt och drack vi gott, dansade och körde en lek som jag och mamma hade dragit ihop. Vi skrev en fråga om varje person som var bjudna och de skulle svara vem som passade in på frågan. Det var riktigt roligt faktiskt! 
Jag gick aldrig in på aya då jag blev lite för full så jag gick hem och dansade istället. En riktigt lyckad dag och kväll!
Är så otroligt tacksam för alla presenter jag fick också. Fick en kamera, en DKNY klocka, DKNY örhängen, DKNY väska, ett armband från Edblad, ett pärlarmband från Thomas Sabo, ett halsband från Carolina Gynning, champagneglas och servetter från Carolina Gynning, champagne, en marmorskärbräda, en resväska från Victorias secret som var leopardmönstrad, en necessär från Victorias secret, sängkläder, en berlock, Lily and Rose örhängen, Calvin Klein underkläder, pengar, ett halsband från Jane Kønig, iittala glas, Matteus fat och en pendel. Tror jag fick med allt haha! Är så tacksam för alla presenter och att det var så många som ville komma och fira mig! Tacktacktack!!!!






Kommentera

Publiceras ej