Hejsan! 

Idag mår jag en aning bättre bara det att locket för mitt öra inte riktigt vill släppa. Är mycket piggare och ser faktiskt fram emot att jobba imorgon. Saknar alla trevliga kunder och mina kollegor! Har varit hemma från jobbet i 8 dagar och missat sammalnagt 4 arbetsdagar vilket svidet lite. Hatar när man vet att man går miste om massa pengar. Det var mycket bättre att vara sjuk i grundskolan haha! Nog om det. Idag har varit en lugn dag. Vaknade sent, vid halv 12 och gick upp och åt frukost. Mamma kom hem en timme senare och gjorde mig sällskap en stund innan hon var tvungen att åka tillbaka till jobbet. Då gjorde jag mig iordning för att sedan ringa mormor och fråga om vi skulle övningsköra. Det ville hon och vi åkte ut på en runda. Alltid lika kul att se när man gör framsteg! Vi tog en sväng till Sjötelegrafen och jag handlade min första julklapp! Var så ivrig på att åka hem och slå in den vilket jag har gjort nu. Har även tänt lite ljus och ska sätta på julmusik och kanske klicka hem lite mer julklappar! Vem vet ;)
Ikväll ska jag träffa Jenny och vi ska till det här nya stället nere i centrum, 96 kvadrat eller vad det heter? Dom har ju tapas som specialité så vi ska dit och äta det och ta något glas vin! Ska bli så mysigt att träffa henne och så skönt att göra någonting. Ska faktiskt bli skönt att sminka sig och sätta på sig lite finare kläder! Men nu kliar det i shoppingfingrarna så vi får höras lite senare eller imorgon!
Puss




Kommentera

Publiceras ej