Eftersom jag snart tar studenten tÀnkte jag att jag skulle göra en önskelista hÀr sÄ nÀra och kÀra vet vad jag önskar mig! SÄ here we go:

Marc By Marc Jacobs örhÀngen, fÀrg spelar egentligen inte sÄn stor roll men vill ha den modellen som e svart pÄ bilden ovan!


Önskar mig ocksĂ„ tvĂ„ stycken champagneglas frĂ„n Carolina Gynning.



Eftersom jag fick 8 vitvinglas frÄn iittala nÀr jag fyllde 18 vill jag ha 4 till sÄ jag har 12!

Lily and rose örhÀngen.


Vita och leopardmönstrade pÄslakan.


Mateusfat i fÀrgerna vitt och grÄtt.

Lexington handdukar i alla möjliga storlekar. LjusgrĂ„tt, mörkgrĂ„tt, vitt, biege och ljusrosa! 


Sen skulle jag vilja ha nĂ„gon lite finare mĂ€rkesvĂ€ska, typ Michael Kors/Marc Jacobs/Tory Burch/Bally. Skulle ocksĂ„ vilja ha en plĂ„nbok frĂ„n nĂ„got av de mĂ€rkena ovan. 
Skulle ocksĂ„ bli superglad för nĂ„gon fin berlock till mitt Thomas Sabo armband! Det Ă€r det jag kan komma pĂ„ just nu iallafall 😁

1 kommentarer

Anonym

06 May 2015 09:30

Du mÄste uppdatera oftare, du kommer tappa lÀsare annars :(

Svar: Haha jag orkar ej uppdatera, la endast upp min önskelista sÄ folk ska veta vad jag önskar mig.
Alva Hellman

Kommentera

Publiceras ej