Nu har jag lovat mina två kompisgäng att börja blogga igen. Eller iallafall försöka blogga igen. Det funkar i några dagar men sen brukar jag tröttna. Vi får hoppas att det håller i sig denna gång!
Idag är det lördag och denna helg innebär jobbhelg. Har bytt jobbhelger så har fått mycket skönare lördagar! Jag börjar 7 och slutar 14 vilket är perfekt då jag har hela lördagen framför mig! Innan jobbade jag 09.30-20 på lördagar och det har faktiskt tagit väldigt mycket på en. Sen att jag börjar 13.30 på söndagar gör inte heller ont då jag faktiskt kan hitta på något på lördagskvällar även fast det e min jobbhelg. People som jobbar i butik förstår min lycka hahah. 
Nog om det! Idag ringde alarmet 06.20 och jag gick upp för att fixa mig. Fick skjuts till jobbet vilket var väldigt skönt! På jobbet gick tiden fort som vanligt! Plockade lite grönt, frys och sist lite kolo. Tiden går så himla mycket fortare på golvet än i kassan så det e skönt att alla mina lördagar kommer spenderas på golvet! Efter jobbet blev jag hämtad av Madde och vi åkte till gymmet. Har skaffat gymkort på puls och träning och ska väl förhoppningsvis bli smal till sommaren, haha. Vi får se hur det går!
Efter gymmet åkte jag och handlade med mamma sen hem för att duscha och äta. Nu har jag precis gjort mig iordning och väntar på tjejerna. Vi ska bowla ikväll och det ska bli så himla kul! Det var så länge sedan jag gjorde det och har tjatat på Simon hur länge som helst att vi ska göra det, tur att jag fick med mig tjejerna! Så nu väntar jag på dem och vi ska dricka lite vin innan vi går dit! Hoppas ni (om någon läser) får en bra kväll så hörs vi imorgon :)

Kommentera

Publiceras ej