Hejsan!
Jag kan ju absolut vara den sämsta bloggerskan någonsin. Senast jag skrev hade jag precis tagit studenten vilket alltså var ett tag sedan. Jag en hel sommar har gått och vi är redan i mitten av augusti. Har inte gjort speciellt mycket denna sommar förutom att jobbat och denna helg är min enda HELT lediga helg på hela sommaren, gissa om jag njuter!

Jag är ju som sagt värdelös på detta men är en trogen bloggläsare och läser massvis med bloggar. Så eftersom jag idag införskaffade mig en ny dator kan jag blogga igen! Jag har länge suktat efter en MacBook air och så det fick det också bli. Är än så länge supernöjd men har mycket kvar att lära om datorn. Nu är jag dock fattigare än någonsin och måste säga att jag längtar tills på tisdag då lönnen kommer. Mer än lägligt. Idag har jag som sagt varit och handlat en ny dator och även kollat på årets första ishockey match! Kul att säsongen är igång men idag blev det tyvärr torsk för Haninge. Kul var det ändå! Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt med familjen. Madde kom förbi en sväng också och vi satt och kolla PLL med mamma. En skön kväll helt enkelt. Nu ligger jag i sängen och ska kolla gårdagens Fångarna på fortet innan jag somnar. Simon sover hos Erik inatt så är ensam vilket inte sker så speciellt ofta. Men skönt att ha en stor säng för mig själv! Men nu ska jag som sagt kolla lite så vi hörs imorgon, godnatt!

Kommentera

Publiceras ej