Hej!
Detta var inte igår om man säger så. Ibland får jag ryck och vill blogga och ibland tycker jag att det är det tråkigaste som finns. Idag är en sån dag som jag är jätte sugen på att blogga.

Idag är det måndag och min måndag började med att jag missade bussen. Blev tok-arg och gick hem och sov istället. Tog sedan bussen till skolan vid tjugo över tio igen. Där hade jag svenska och filosofi innan jag fick sluta 14.15. Stannade kvar och skrev ut några viktiga papper och fick sedan skjuts hem av Bella. Väl hemma läste jag igenom häftet till religionen men det hjälpte mig ingenting. Hatar religion! Så skönt att detta är sista momentet.

Vid fem åkte jag och Marcus och hämtade mamma och sedan åkte vi till Willys och handlade. När vi kom hem gjorde vi middag som vi sen åt. Resten av kvällen har vi kollat på tv. Nya programmet med realitystjärnorna var ju hur kul som helst och jag e så glad över att se Samir i tv-rutan igen! Underbar person. Nu har jag precis lagt mig i sängen efter att ha städat rummet. Ska kolla igenom religionen lite och sen kolla nått avsnitt Suits. En superbra serie som jag varmt kan rekommendera. Så skönt för jag börjar inte förrän 12 imorgon så har lång sovmorgon. Men nu ska jag som sagt plugga lite. Vi hörs förhoppningsvis imorgon! 💕



Gjorde om i mitt rum förra veckan och jag är super nöjd! Känns som ett helt nytt rum. Och som ni ser är det kaos i garderoben men jag och Simon får verkligen inte plats med alla våra väskor och kläder..

Kommentera

Publiceras ej