... Nya tag som man brukar säga. Idag är det måndag igen och jag hade gärna haft helg ett tag till. Gick i skolan idag som sagt. Åkte ut å övningskörde innan jag åkte hem och det gick faktiskt bra. Övade återigen på att backa runt hörn och starta i backe! Framsteg för varje gång vilket e skönt. Åkte hem sen å städade rummet så nu är det fint å rent. Ska hålla det så ett tag nu.

Nu har jag lagt mig i soffan och kollar på Family Guy. Väntar egentligen bara på att Simon ska komma hit men vet inte när han kommer. Ska ta å duscha snart och sen ska jag ligga framför tvn hela kvällen. Himym 17-19 sen halv åtta hos mig 19.30. Sen är det ju fotbollsgalan ikväll klockan 20 så det ska jag självklart kolla på! Avslutar kvällen med ph sen 22.00. Så kommer ligga i soffan med te hela kvällen. Det tycker jag låter bra!

Nu ska jag nog vila lite faktiskt! Vi hörs!


Kommentera

Publiceras ej