Hejsan!

Är precis nyduschad och inväntar simon här hemma. Han skulle ut och övningsköra och borde alldeles snart vara hemma igen. 

Idag har varit en bra dag och jag känner mig väldigt mycket bättre. Jag vaknade runt elva och gick då upp för att äta frukost och kolla på tv vilket jag gjort enda tills mamma slutade vid klockan tre. Då gick jag ner och gjorde iordning/städade mitt rum och det börjar vi på bättringsvägen! Tror att jag och mamma ska till IKEA någon dag nästa vecka och då ska jag köpa det sista till mitt rum. Tycker det är så himla roligt att inreda och fixa och dona. Längtar tills jag flyttar hemifrån då man har ett helt eget hem för sig själv, nu trycker jag mest in massa saker i mitt 15kvadratiga rum haha.. 
När både jag och mamma hade städat ett tag bestämde vi oss att åka till Sjötelegrafen och se om vi hittade något. Jag fick med mig en julslinga och massa presentinslagningspyssel. Ska lägga ner massa energi på julklapparna iår så dom blir RIKTIGT fina, sånt tycker jag är kul. Sen beställde vi en pizza istället för att laga mat för ingen hade verkligen ork till det. Vi tog ett varv runt ringvägen och sen hämtade vi pizzan. Den åt vi framför några avsnitt Vänner sen fortsatte vi städa och sätta upp lite belysning.
Efter ett tag så tog vi en paus och drack lite glögg och åt pepparkakor. Så fruktansvärt gott! Längtar verkligen till nästa gång jag får mumsa på det. Nu har precis Simon kommit så vi ska lägga och framför PH!
Godnatt!

Måste bara berätta gulligaste jag gjorde för Simon nyss, mina röda rosor hade vissnat så tog sönder dom och la dom som ett hjärta i sängen! Älskar själv att blu uppvaktad med såna små saker så varför inte?

Kommentera

Publiceras ej