Hejsan svejsan!
Nu är jag igång och vill blogga igen. Så konstiga perioder jag får, men då är det ju skönt att jag iallafall har en blogg att skriva på! Så vad har jag gjort de senaste dagarna då? Jo jag har jobbat lite, internetshoppat för det mesta, sovit och shoppat på riktigt också. Sitter här hemma och längtar så mycket tills mina skor från nelly kommer hem. Beställde dem i måndags så de borde ha kommit vid det här laget tycker man. Nelly är väl iofs inte känd för sin snabba leverans. Beställde en klänning jag ska ha på lördag igår med expressleverans men den verkar inte hinna komma så vet verkligen inte vad jag ska ha på mig då. Lagfest står på schemat och det är första med "nya" laget, ett helt år har gått sedan vi började spela med Ösmo. Helt sjukt. 


Imorgon är det en fullspäckad dag. Ska klippa mig imorgon hos min privatfrisör, sedan ner i centrum och köpa present och även försöka hitta en klänning att ha på lördag, sen måste jag duscha och göra mig iordning för att åka till Tungelsta på födelsedags- och avskedsmiddag! Glenn fyller 17 och Erik flyttar till USA på måndag för att spela hockey i AHL, eller som vi alla hoppas på, NHL. Vet att han har gjort ett bra första intryck så vi får hoppas att det går vägen för honom!! Det kommer alltså min fredag bestå av. Så skönt med en ledig fredag, dock behöver jag alla jobbtimmar jag kan få så hoppas egentligen att jag får jobb på lördag morgon och söndag. Skulle vara perfekt! Men nu ska jag och mamma äta min namnsdagsefterrätt för jag har namnsdag idag! Så otroligt viktigt haha. Men ja, vi hörs när vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej