Godmorgon!
Ligger faktiskt fortfarande i sängen för idag är jag ledig. Riktigt skönt.

Igår bloggade jag ingenting för att jag helt enkelt inte orkade. Gick bara en lektion i skolan och de va psykologi. Sen åkte jag till sjukhuset för att kolla upp vad det är för fel på mitt huvud eftersom jag har ont i huvudet 5 av 7 dagar i veckan ungefär. Men nej de sa "stress". Man får fasiken inte ut så mycket att sjukhusbesök nu för tiden. Plus att det kostar nu när jag 18...

Han jag träffade skrev iallafall ut några tabletter till mig som jag ska testa å se om de kan hjälpa mot min huvudvärk. Åkte direkt ner på Apoteket och hämtade dom. Köpte sen en subway och åkte hem. Låg i soffan ett tag innan jag och mamma åkte å handlade och hämtade Simon. Sen hade vi bara en degarkväll framför tvn. Gick och la oss efter ph och somnade typ runt tolv.

Det var så skönt imorse när Simons alarm ringde och jag kunde sova vidare. Sov till typ tio och sedan dess har jag legat här. Ska ta mig upp å äts frukost ni sen ska jag till banken med mamma klockan två. Sen har jag faktiskt inga planer. Men vi hörs! 




Kommentera

Publiceras ej