Hejsansvejsan!

Hade en väldigt trevlig kväll igår hemma hos Sandra och Lars och det var så mysigt att träffas igen. Studenten var senast jag träffade delar av familjen och det var så mysigt. Har dessutom inte träffat Glenn på jag vet inte hur många år. Han var iallafall en plutt senast jag såg honom och nu har han blivit så stor och stilig. Riktigt kul att träffa honom! Jesper kom förbi och hämtade oss efter sin match och så fort jag la mig i sängen somnade jag. Har sovit som en stock hela natten och vaknade vid tio i tio imorse. Då gick jag upp och åt frukost med mamma, tog en dusch och sen åkte vi och handlade. Fick med mig lite sminkborstar hem och sånt behövligt. När vi kom hem kom mormor och morfar hit på en fika så det var jätte mysigt! När de va här hittade jag även en superfin kappa från Nelly som jag beställde, endast 399:- kostade den också så jag tyckte att det var ett riktigt kap! Mormor och morfar drog iprincip nyss och jag ska börja göra mig iordning. Ikväll är det fest med laget som gäller och det ska faktiskt bli jätte kul. Squad ata ska hem till Mikkis innan och föra och det ser jag fram emot mest. Första gången utanför fotbollen som vi alla ses samtidigt, mina tjejer ♥
Ska iallafall göra mig iordning nu så jag hinner innan jag behöver åka, jag och mamma ska äta fondue innan och det ska bli så gott!! Men nu måste jag verkligen göra mig iordning så vi hörs imorgon! Puss och kram

Den superfina kappan
 

Kommentera

Publiceras ej