Tydligen är det fortfarnde människor som e inne på min blogg varje dag trotts att jag inte bloggat på ett bra tag. Tänkte för er (och lite min) skull börja blogga igen. Egentligen är det ganska kul, iallafall om någon läser. Just nu har jag dock inte så mycket roligt att skriva om då jag ligger hemma och är sjuk. Har varit hos läkaren idag och fått örondroppar som ska få mig att bli bättre. Hoppas verkligen att det funkar för MÅSTE börja jobba igen. Min lön i december kommer inte bli rolig.. 

Men ja jag är som sagt hemma och är sjuk. Inte kul alls faktiskt. Har varit hemma sen i onsdags sp känner verkligen att jag vill komma tillbaka till rutinerna igen och börja jobba. Saknar faktiskt jobbet och mina kollegor väldigt mycket. Det kommer jag nog ångra att jag sagt i helgen då det är min jobbhelg... Just nu ligger jag och kollar på PH och väntar på middagen. Jag och mamma ska äta tapas vilket kommer bli precis lika gott som vanligt. Önskar bara att jag var tillräckligt frisk så jag kunde ta ett glas vin till, men ingenting smakar ju. Förstå att JAG knappt inte druckit någon cola under tiden jag varit sjuk? Jag dricker cola varje dag och det har jag verkligen inte gjort nu. Har faktiskt inte fått i mig så mycket överhuvud taget vilket e jobbigt, hoppas ögondropparna hjälper!

Nu ska jag knåpa ihop min önskelista till julen, har redan skrivit ner ett par grejer och Simon vet tydligen redan vad han ska köpa? Och jag har inte ens sagt något!! Haha älskar sånt och tycker det är så spännande och roligt. Ja men nu ska jag kolla vidare iallafall. Vi hörs!
 

Kommentera

Publiceras ej