Hejsan!
Nu var det länge sen igen. Jag har hunnit med ganska mycket sedan jag skrev senast. Jag och Simon har julhandlat vilket var super mysigt, älskar att spendera tid med honom. Jag har varit på julbord med jobbet, det har varit årsfest med laget och jag har jobbat en hel del. Massa kul saker alltså! Igår var jag ledig och det var välbehövligt då jag vaknade upp med ögoninflammation i måndags. Inte haft det på flera år så det var varit jätteskönt. När jag var mindre hade jag det mer eller mindre en gång i månaden. Men nu kom det tillbaka igen men nu ha det blivit bättre som tur är. Idag har jag jobbat ett 9-18 pass och dagen gick fort precis som den brukar göra på jobbet nu för tiden! Jag handlade lite efter till mitt julbak imorgon. Ska göra daim-rocks och typ "bounty-bollar". Har aldrig gjort det sistnämnda så vi ffår se hur det går. Tror det blir toppen!

När jag kom hem från jobbet hade jag även fått hem min klänning som jag ska ha på julafton! Lite liten var den men får banta tills julafton hahah. Den är så fin och finns inte i min storlek på Nelly så har inte så många andra val. Jag kollade på julkalendern innan jag la mig i badet där jag ligger nu. Har kollat två avsnitt av unga föräldrar och nu är denna säsongen slut. Älskar verkligen unga föräldrar och längtar redan till nästa säsong. Så himla bra program! Nu ska jag ta mig upp ur badet och lägga mig i sängen för att kolla VS fashion show, såg att Hannalicious hade lagt upp den på sin blogg. Men ja, nu ska jag som sagt ta mig upp så vi hörs förmodligen imorgon! Puss 

Kommentera

Publiceras ej