God kväll!

Idag har jag varit ledig och det har varit jätte skönt! Jag vaknade strax innan 11 och låg och drog mig i sängen till klockan var tjugo över. Då gick jag upp och gjorde mig iordning för att jag skulle möta Madde i centrum vid 12. Vi kollade i affärer och shoppade faktiskt en del. Jag fick med mig ett läppglans, en ögonskugga och glitterspray som vi ska ha imorgon. Vi köpte även band som vi ska ha i håret. Ska bli så himla kul faktiskt och är riktigt taggad! 

När jag kom hem satte jag igång med julgodiset. Jag gjorde typ daim-rocks och bounty liknande godisar. Dom blev faktiskt riktigt bra och jag blev nöjd. Nu har vi bara lussebullar, knäck och ischoklad kvar sen e vi klara med bakandet för denna jul. Isället för att laga middag så köpte jag och mamma hem thai. Ingen orkade laga något så det fick duga. Vilket det verkligen gjorde! Vi åt middag framför gårdagens Ernst och hade det allmänt mysigt. Har precis lagt mig i sängen och ska kolla julkalendern nu innan jag ska sova. Alarmet står på 06.15 trots att det är min lediga helg. Vad gör man inte för jobbet, haha? Jobbar ett 7-15 pass och tror jag ska vara på golvet. Hoppas att jag får ta något rolig som mejeri eller kolonial och inte typ frukt. Tar så otroligt mycket på kroppen och ger världens största eloge till Monica som varje dag jobbar på frukten. Skulle aldrig palla då mina axlar har pajjat av att sitta i kassan haha. Men men, nu spårade detta lite känner jag!
Efter jobbet ska jag hem och duscha för att sen åka till Alice. Vi ska föra och göra oss iordning inför kvällen. Tror det kommer bli riktigt lyckat faktiskt! Nu ska jag som sagt kolla julkalendern och sedan sova. Men det gör inte mig något då jag e super trött. Vi hörs inte imorgon då eftersom jag kommer vara stressad från att jag vaknar till att jag e i Porthus. Så ja, förhoppningsvis på söndag! Puss och godnatt

Kommentera

Publiceras ej